Czym jest SLA
SLA, czyli Service Level Agreement, to nic innego, jak umowa wsparcia i utrzymania systemu na odpowiednim, oczekiwanym przez klienta poziomie. SLA opisuje wymagania klienta oraz zakres wsparcia jaki będzie dla niego świadczony celem spełnienia jego oczekiwań.
Dla kogo SLA
Dla każdego posiadacza i zarządcy systemu audiowizualnego. Bez znaczenia, czy mowa o przestrzeni biurowej, czy muzealnej, wszędzie tam, gdzie zależy nam na 100% pewności działania systemu, wsparciu ze strony wyspecjalizowanych techników oraz bezpieczeństwie, warto rozważyć umowę SLA.
Po pierwsze, potrzebujemy tylko trochę informacji, aby podać Tobie dokładne informacja. Wypełnij nasz formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Podanie danych oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora tj. SLX Sp. z o.o., adres: 62-052 Komorniki ul. Zakładowa 6. Więcej: Polityka prywatności