Scroll Top

Zapytanie o wsparcie SLA

Custom Excerpt

Zapytania online

Wyślij zapytanie

Czym jest SLA?
SLA, czyli Service Level Agreement, to umowa wsparcia i utrzymania systemu na odpowiednim, oczekiwanym przez klienta poziomie. SLA opisuje wymagania klienta oraz zakres wsparcia jaki będzie dla niego świadczony celem spełnienia jego oczekiwań.

Dla kogo SLA?
Dla każdego posiadacza i zarządcy systemu audiowizualnego. Bez znaczenia, czy mowa o przestrzeni biurowej, czy muzealnej. Wszędzie tam, gdzie zależy nam na 100% pewności działania systemu, wsparciu ze strony wyspecjalizowanych techników oraz bezpieczeństwie, warto rozważyć umowę SLA.

Jak zacząć?
Wypełnij nasz formularz, a skontaktujemy się z Tobą i omówimy wszystkie szczegóły oraz przygotujemy ofertę.

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego:

POZNAŃ tel: 61 224 64 90
WARSZAWA tel: 22 787 41 55
WROCŁAW tel: 71 359 24 45

albo za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: SLA@slx.pl

Wyślij zapytanie

    Podanie danych oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora tj. SLX Sp. z o.o., adres: 62-052 Komorniki ul. Zakładowa 6. Więcej: Polityka prywatności