Czym jest SLA?
SLA, czyli Service Level Agreement, to umowa wsparcia i utrzymania systemu na odpowiednim, oczekiwanym przez klienta poziomie. SLA opisuje wymagania klienta oraz zakres wsparcia jaki będzie dla niego świadczony celem spełnienia jego oczekiwań.
Dla kogo SLA?
Dla każdego posiadacza i zarządcy systemu audiowizualnego. Bez znaczenia, czy mowa o przestrzeni biurowej, czy muzealnej. Wszędzie tam, gdzie zależy nam na 100% pewności działania systemu, wsparciu ze strony wyspecjalizowanych techników oraz bezpieczeństwie, warto rozważyć umowę SLA.
Jak zacząć? Wypełnij nasz formularz, a skontaktujemy się z Tobą i omówimy wszystkie szczegóły oraz przygotujemy ofertę.
Podanie danych oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora tj. SLX Sp. z o.o., adres: 62-052 Komorniki ul. Zakładowa 6. Więcej: Polityka prywatności